Re: C300A - wrazenia

Autor: Michal Rolka (rolka_at_igo.katowice.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 07:45:47 MET DST

Tałajczyk Piotr wrote:

> nie... benchmark to ja robiłem w ten sposób:
> rc5des.exe -benchmark lub
> rc5des.exe -benchmark2
> u mnienie trzeba było się z niczym łaczyć.
> nie czytałem w całoœci doc'a (za dużo kilo), ale z tego co wyczytałem,
> to po prostu Twój komputer po połšczeniu staje się jednym z komputerów
> sieci rozproszonej- nie wiem czemu to może służyć, chyba jakiemuœ
> przetwarzaniu rozproszonemu jakichœ danych. może łamaniu jakichœ
> haseł, czy jak. na http://www.distributed.net nie byłem, może tam
> jesto to w jaœniejszy sposób wyjasnione? może ktoœ był i wie?

Dokładnie. Firma RSA daje $10000 za znalezienie 64-bitowego klucza,
którym został zaszyfrowany tekst, którego fragment jest znany.
Distributed.net ma już na swoim koncie złamanie DES-a i RC5 z kluczami
56-bitowymi. Poczytaj po naszemu na http://snickers.ek.univ.gda.pl/tuzy/

--
Michał Rolka
http://www.igo.katowice.pl/~rolka/