Re: Tusz

Autor: tor_at_bialystok.tpsa.pl)
Data: Sun 18 Oct 1998 - 18:15:04 MET DST

witam !!!

Keeper wrote:

> Witam.
> czy ktos zna sposob na sprawdzenie, czy tusz zasech w drukarc ? mam
jeszcze
> prawie pelny cartrig, ale nie drukuje sie NIC czarnego koloru :(((. Moja
> drukarka: Epson Stylus Color 600 .
> Keeper

Ostatnia deska ratunku to wyjecie cartridge ( Epson nie zaleca - UWAGA! )
na chwilke !!!
i lekkie dmuchniecie w otwory odpowietrzajace ( z gory ) az wycieknie
odrobina tuszu.
Jezeli po tym nie drukuje no to nie wiem - zostaje serwis... :(

Aha! Zrobiles czyszczenie glowicy ??? Ustawienia drukarki sa o.k. ???

bye