Sterowniki myszy A4Tech PRO-9V

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Sun 18 Oct 1998 - 16:00:19 MET DST

Mam mysz A4Tech PRO-9V (WinMouse V2.0).
Padła mi dyskietka ze sterownikami. Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś
posiadający taką mysz, zechciał mi podesłać te sterowniki.

BTW jestem ciekaw, czy sterowniki od myszy WinScroll tej samej firmy
(zewnętrznie identyczna) działałyby z moją.

--
+- Krzysztof Czurylo                                             -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+