Re: [lame] Jak zdjac haslo w biosie (award)

Autor: Knight Lore (wislaraf_at_polbox.com)
Data: Sun 18 Oct 1998 - 12:42:51 MET DST

Zgadza się - wywala krzaczki.... ale to jest hasło !!! - napewno zadziała..
Napewno wiesz, że każdą liczbę można zapisać na nieskończenie wiele sposobów
: 5=2+3, 5=6-1, 5=2*2+1 ...
dlatego wyskakują krzaczki - program inaczej rozkodowuje, ale wynik jest
prawidłowy.
Program napewno używa standardowej tablicy znaków, więc wystarczy poszukać w
tabeli (np. od drukarki) te znaczki - zapisać odpowiadające im kody i wpisać
je z Altem.
U mnie zadziałało !!!!

Rafał Wisła - Knight Lore FC - www.strefa.com/jed
email:__wislaraf_at_polbox.com