Re: Jaka karta grafiki? (kolejne glupie pytanie)

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Sun 18 Oct 1998 - 11:17:31 MET DST

                 vindex_at_friko.onet.pl (Vindex)
                  wRoTe iN pl.comp.pecet:

> [...]
>(AFAIR 10 - 15%) wiec nie jest to najlepsze rozwiazanie (zwlaszcza ze
>ceny Przemka dotycza kart AGP). Jesli przez przypadek masz plyte na
>socket 7 z AGP to rowniez odradzam zakup TNT - ta karta ma duze
>wymagania. Na wielu plytach w ogole nie rusza ze wzgledu na duzy pobor
>pradu (dotyczy to rowniez niektorych plyt na socket 1 - np PL297).
>IMHO zakup TNT ma sens jedynie w wypadku socket 1 (i to raczej BX) - w
>Twoim wypadku lepiej bedzie kupic jakiegos klona V2 (chocby 12 MB
>Innowision). Po przesiadce na slot 1 bedzie sie sprawowal tylko lepiej

pytałem tak z ciekawości. zdawałem sobie sprawę z duzego uzależnienia
wydajności TNT od mocy procesora, jednak jak sobie poczytałem te fps'y
przy takich rozdzielczościach to aż łezka mi się w oku pokazała. :)
przez kilka chwil naszła mnie chęć opylenia V1 i zainwestowania w coś
na TNT jednak jak się tak dłużej człowiek zastanowi to dochodzi do
wniosku, że nie ma sensu wkładać takiej karty to takiego proca.
AGP odpada (bo nie mam slotu) więc wydajność jak piszesz dodatkowo
-10%, proc jaki jest taki jest... robię na razie pas, tymbardziej, że
mam dodatkowo słaby monitor i i tak nie zobaczyłbym tych
rozdzielczości.
do chwili zakupu, lub zamiany sprzętu na nowy musi stykać mi klon V1.