Re: rekomendacja plyty glownej pos PII

Autor: Pawel Czoppa (grah_at_friko5.onet.pl)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 21:34:15 MET DST

>Tu chyba przestawiles ceny - Abit jest drozszy od Chaintech'a

wlasciwie moze tyle kosztowac, gdyz jest (na gieldzie czy w firmie) tylko w
jednym miejscu, a abitow i asusow jest jak xxxxxx ( tu wstawic cos co jest
czesto)

>A ja osobiscie polecam - jesli kogos stac. Nie ma tylu bajerow co BH6
>ale jest stabilniejsza i mniej wybredna

moze, ale mialem zle doswiadczenia z asusem, dwa modele pod rzad mialy
zrabane albo fdd albo lpt, co do abita, to tez mi sie nie uwidzial, mam
chaintecha i troche cierpie bo musze pogrzebac by ustawic dobrze agp

Pawel Czoppa