Kontroler LPT - ratujcie !!!

Autor: -=Mr.FX=- (wwojak_at_mila.edu.pl.delete.it)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 20:43:13 MET DST

Gdzie tanio można kupić kartę ISA lub PCI z kontrolerem LPT (ECP+EPP).
Potrzebuję zamontować drugi port LPT. Żadne printserwery ani rodzielacze nie
wchodzą w rachubę. Te pierwsze są za drogie (już się wykosztowałem na
rozdzielacz VGA i dwa monitory), a na przełączniku LPT moje drukarki dziwnie
się zachowują (Przełącznik BI też sporo kosztuje).

POMOCY!

Pozdrawiam, Mr.FX [myryfykysy]

--
mailto:mrfx_at_clan.pl