Re: Rozbudowa drukarki :)

Autor: Rafal Bisingier (ravbc_at_polbox.com)
Data: Sat 17 Oct 1998 - 00:23:40 MET DST

On Mon, 12 Oct 1998 12:29:15 GMT, mna_at_csbi.katowice.pl.spam.dev.null
(Marek Nazarko) wrote:

>Oto cytat ze strony HP
>http://www.hp.com.pl/printers/promocje.htm#drukarki
>
>"HP DeskJet 890C jest najszybszą drukarką w swojej klasie i łatwą w
>rozbudowie, a dzięki technice PhotoREt II, otrzymujesz wydruki
>fotograficznej jakości nawet na zwykłym papierze."
>
>Pytanie brzmi: jak się rozbudowuje drukarkę? Dokłada się drugi
>procesor? (jeden liczy cz-b, drugi kolor :). Może wkładam G200 AGP i
>mam lepszy antialiasing i szybsze kolory? :)

A słyszałeś o czymś takim jak np. podajniki (dodatkowe lub specjalnego
przeznaczenia)?
Zanim coś napiszesz trochę się zastanów, zaoszczędzisz sobie takich
postów jak ten.
Jeśli Twój post miał być dowcipem, to sorry że się nie połapałem :-P

--
= BC = ravbc_at_polbox.com =