Modem Zoltrix Rockwell i SkyWell 3Dfx Voodoo Rush - pomocy!!!

Autor: Mariusz Sputo (sputo_at_kki.net.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 20:43:09 MET DST

Czesc!

Witam wszystkich po mojej dosc dlugiej nieobecnosci i mam problem.

Mam zestaw PII 266MHz, HDD 4.3GB Seagate, CD-ROM Cyber Drive 24x, wyzej
wspomniany 3Dfx jako karta grafiki, modem Zoltrix 33600 Rockwell oraz
karta dzwiekowa Analog Devices 1812 (klon SB Pro). Wszystko to na plycie
A-Trend ATC-6120 Intel 440LX AGP.
System to Win95 OSR2 PL.

Wszystko fajnie by bylo gdyby nie fakt, ze albo ja jestem glupi, albo
ten sprzecior jest uparty do potegi.

1. 3Dfx nie chce odpalic. Tzn. wszystko gra oprocz tego, ze zadna gierka
na 3Dfx nie chce ruszyc (np. GTA mowi 'What 3Dfx?). Jak to dziadostwo
zainstalowac tak zeby ruszylo?

2. Modem to juz probowalem zainstalowac na dziesiatki sposobow, ale
zaden nie jest dobry, bo glup nie chce odpowiedziec. Pytanie j.w..

3. Tak nawiasem to jezeli ktos ma sprawny dysk 850MB, a mu zawadza to
moge od niego odkupic. Moze byc wiekszy, ale musi byc NORMAL, a nie LBA.

Za zawracanie glowy przeprasza i wszelka pomoc dziekuje

Rosi

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl