Re: HUB'y i siec.

Autor: Ramon Dustet (rdustet_at_mail.accent.com.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 19:50:05 MET DST

Wybór jest naprawdę duży dlatego nie będę podawał nic konkretnego a raczej powiem
że
powinieneś się udać do jakiejś Firmy Komputerowej (najlepiej znanej) i po prostu
zamówić co
potrzebujesz (HUB, gniazdka ,kabel, kable połšczeniowe i td.) na pewno nie
wyjdzie dużo drożej niż
gdybyś miał kupować narzędzia i sam wszystko zarabiać (chyba że możesz narzędzia
pożyczyć) a
zaoszczędzisz czas i nerwy.
Co do Hub-a to powiem że robiłem już dużo takich małych sieci na bardzo różnych
urzšdzeniach
firmowych(3com,SMC,DLINK) i mniej firmowych(Planet, Longshine i inne) i nie miałem
problemów
ze sprzętem w żadnym przypadku. A psujš się takie HUB-y wyjštkowo rzadko.

Pozdrawiam Ramon

PS. Nie traktuj przeze mnie podanych firm jako wskazówka sš jeszcze inne.