Re: co robi Schadow w BIOS?

Autor: tori_at_bialystok.tpsa.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 18:15:20 MET DST

Witam !!!

Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> napisał(a) w artykule
<3629f553.3017078_at_news.tpnet.pl>...
> Hi,

> Mam nadzieję, że Ci się podoba po prostu forma mojego listu, :)
> bo piszę tam fakty sprawdzone doświadczalnie.

Che, che... jesli sadzisz, ze BIOS jest tylko potrzebny przy starcie no to
moge dolozyc jeszcze troche takich znaczkow :) :o) :->
Skoro Windoza jest patchem na DOS, no to niestety musi korzystac
z uslug BIOS - smutne ale prawdziwe. A jezeli nie korzysta (?) no to
jest " Prawdziwym Systemem Operacyjnym " :-D. A co z IO.SYS ??? :)
i MSDOS.SYS ??? :o)
Ustawienie Shadow BIOS na Enabled z pewnoscia nie zaszkodzi
a ROM jest zawsze DUZO wolniejszy niz RAM.
W obecnych czasach jest to raczej kwestia gustu chociaz konfiguracja
AUTO w BIOS-ach ustawia Enabled jako Default. Proste, nie???

pozdrowka

tOri