Odp: AVER TV CAPTURE i WIN98

Autor: klosz_at_prokom.pl
Data: Fri 16 Oct 1998 - 12:51:25 MET DST

>Zainstalowalem WINDE 98 i teraz mi nie dziala tuner (jak w temacie) i
>pojawil sie komunikat dotyczacy karty muzycznej - ze urzadzenia nie ma lub
>nie dziala prawidlowo .... etc. - co jest -
Na ten temat sie nie wypowiadam.

>czytalem ze Windows 98 lyka
>drivery z WIN95 i NT - czyzby nie do konca jest to prawda ?????
Prawda ale nie do konca. Win98 moze uzywac sterownikow od Win95 (P.S. Moze
ktos wie jak ze sterownikami z Win3.1 ? Win95 moglo je wykorzystywac) oraz
moze uzywac sterownikow WDM (Windows Driver Model). WDM to nowy typ
sterownikow. WDM beda mogly byc uzywane w Win98 (ale w Win95 juz nie) oraz
w NT ale tylko 5.0 ! Czyli Win98 bedzie moglo uzywac strownikow napisanych
specjalnie dla NT 5.0. Nie dotyczy to jednak sterownikow dla NT 4.0... Przy
okazji: NT 5.0 oczywiscie oprocz WDM bedzie tez moglo uzywac sterownikow NT
4.0
Podsumowywujac: Win98 moze uzywac strownikow z Win95 oraz sterownikow WDM.
WDM to to co Microsoft powinien byl zrobic dawno - unifikacja sterownikow
dla Win 'zwyklych' i NT.

Zbyszek Klos
klosz_at_prokom.pl