Re: HP deskjet 690c

Autor: Andrzej (andrzejw_at_kki.net.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 17:49:34 MET DST

On Mon, 12 Oct 1998 09:26:54 GMT, pawian_at_beer.com (sir Pawian) wrote:

>czolem, ladnych wizytowek na tej drukarce sie nie wydrukuje, ma
>skomplikowany sposob prowadzenia papieru a i jakosc druku moglaby byc
>lepsza. ciekawe czemu nie chcesz hp 670? jesli chcesz drukowac

NIe wiem dlaczego tak twierdzisz. Mam hp690 i drukuje na nawet na
bloku technicznym. Idzie bez problemow.
A co do ladnych wizytowek, to opracowalem pewien trick:
najpierw robie sobie szablon z wizytowkami (tekst+grafika).
Zapisuje, potem usuwam grafike ze strony, drukuje wszystko czarnym
atramentem. Potem usuwam tekst, wstawiam grafike. Wkladam
pojemnik fotograficzny i drukuje jeszcze raz.
Troche to manufaktura, ale zarowno tekst jak i grafika wychodza
idealnie ;-)))
Do domowych zastosowan IMHO jest idealna, a w przypadku zaschniecia
atramentu, wymieniasz tylko pojemnik i problem z glowy.
A jak to wyglada w EPSONAch to szkoda gadac :-(((
Ostatnio jednak przekonalem sie do drukarki Lexmark 1000C - jesli nie
chcesz wydawac fortuny a miec w miare dobra (jak na taka cene - 380
zl) drukarke (tylko GDI) to polecam.
Pozdrawiam

     Andrzej Wasiuk Long
  e-mail:andrzejw_at_kki.net.pl