Odp: Re: Odp: Windows 98 i NT 4.0 na jednym PC ????

Autor: klosz_at_prokom.pl
Data: Fri 16 Oct 1998 - 11:25:30 MET DST

>Ja mam tak u siebie. Na jednej partycji Primary Win95 ze zwyklym FAT
>(zebym
>widzial ta partycje spod NT) a na drugiej primary NT z NTFS. A jako boot
>managera uzywam b. starego OS-BS'a. IBM Boot Manager (ten z Partition
>Magica 3.0) sie nie sprawdzil bo przy starcie z jednej z dwoch partycji,
>status drugiej z nich ustawial na hidden czyli ukryty. I np. startujac NT
>nie mialem dostepu do partycji z Win95 (mimo ze byla FAT).

>ale przeciez BM z instalacji NT w zupelnosci wystarczy do odpalenia i
>Win 95/98 i NT
Tak, ale wtedy masz czesc plikow z NT na partycji FAT a sama partycja NTFS
nie jest Primary tylko Extended.
Chcialem miec dwie Primary. A nie wiedzialem jak instalator NT zmusic do
tego, zeby druga partycja (ktora sam zakladal) nie byla rozszerzona. Tak
wiec Partition Magicem (FDISK na to nie pozwoli) zalozylem sam druga
partycje primary i kazalem NT sie na niej zainstalowac. I wyszlo to co
chcialem ale dual boot sie nie zrobil. Tj. pewnie mozna obejsc uzywanie
wtedy 'zewnetrznego' boot managera poprzez samodzielne wpisanie
odpowiedniej linijki dla Win95 do boot.ini ale nie wiedzialem jak to
zrobic.

Zbyszek Klos
klosz_at_prokom.pl