Re: I'm back: Savage3D vs. Voodoo2

Autor: Kris (kris007_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 15:53:34 MET DST

Cześć,

> Ja _wiem_ ze u mnie jest cienko... Moze wirus ??? (just kiding ;-D)
> Trzeba bedzie troche posiedziec nad kompem...

Czy masz w testach VSync wyłączone?

> I o to mi chodzilo !!! Dzieki ! Teraz bede mogl sprawdzic.

Włącz wszystkie bajery w Turok'u.

> Ja, ja, Ich weiss... Patrz uwaga wyzej... A jak u Ciebie Voodoo2 ?
>Probowales ?

Nie mam w domciu VooDoo II. Zwróć się do Vindex'a.

> W 16MB - wszystko u Ciebie ok. Jak bys uzyskal 2fps...
Ile masz dla 16MB?

> Ten specjalny do Savage3D juz mam ! :-)
> Nie podzielilbys sie tymi do D3D i do OpenGL'a ? Moglbys gdzies
>wystawic, wyslac na priva albo napisac skad zassac; ewentualnie podam
>adres ftp'a...

Zacznij od "Woja".

> Jak osiagne na Voodoo2 to, co mozna osiagnac, zobacze ile mam na
>Savage3D...

Można i tak.

> Do wyboru bedzie TNT, G200 i pojawi sie Banshee. Nie widac nowych
>pomyslow. NEC i #9 nie zdobeda popularnosci...

Rage 128, Permedia 3, Banshee AGP x2, VooDoo 2 i TnT 0.25 mikrona a nie
jestem pewny czy czegoś nie pominąłem.

> Nowa Permedia ? Pewno bedzie za 2000PLN...

Myślałem, że TnT będzie tyle kosztowało. A Przemek Mikosz właśnie
zaanonsował Asus TnT za 550 zł. Konkurencja obniża cennik :-)

> Juz sie "doscroll'owuje"...

Trochę przydługie a i tak niekompletne.

Pozdrawiam.
Kris.