Re: Win95 & Hercules

Autor: Kuba Sipowicz (sipowicz_at_gargamel.ii.uj.edu.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 14:01:55 MET DST

: Dostalem w prezencie karte graficzna Hercules.
: Chce ja wlozyc zeby pod Borlandowskimi narzedziami moc uzywac dwoch monitorow.
: Ale meczy mnie inne pytanie:
: Czy Windows95 w jakis sposob ta karte beda widzialy czy tylko jako nieznane
: urzadzenie ??

U mnie nie widza, nawet jako nieznane urzadzenie. Widac tylko drugi LPT.
Ale karta chodzi - tzn. pod debuggerem i w MS-DOS (moge sobie
zrobic mode mono, tylko po co? chyba zeby sobie ogladac jak sobie
dajmy na to pkzip cos powoli wypluwa jednoczesnie pracujac na calym
drugim monitorze). Aha, u mnie jest to do spolki z S3 Trio64.

--
Jakub Sipowicz
Institute of Computer Science