Re: Jaka karta grafiki? (kolejne glupie pytanie)

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 13:01:30 MET DST

"Jakub Kołodziejczyk" <kubakuba_at_friko6.onet.pl> napisał(a):

> Sorry, że powtarzam walkowany juz problem...
>
> Potrzebuje najlepszej karty graficznej na AGP do 500 zl.
> Musi byc dobra w grach 3D i szybka w 3DS Maxie.

To niestety zwykle nie idzie w parze, na co innego kładzie się nacisk
projektójąc kartę profesjonalną niż kartę do gier, ostatnio gdzieś
czytałem dobre wyjaśnienie tego problemu (odnośnik jest chyba na
www.computerheaven.net), otóż w grach najważniejszy jest "fill rate" a
w programach "geometry engine", przez co karty profesjonalne wypadają
gorzej w Q2 od byle Voodoo1 a karty do gier nędznie w 3DS.

> Chodzic bedzie z 128MB RAM i Celeronem ~300.

Podejrzewam że do zastosowań półprofesjonalnych najlepsze będzie coś
na Permedii2, byle nie noname, najlepiej jakaś Elsa
Do gier i programów 2D faktycznie Matrox G200 będzie lepszym
rozwiązaniem, musisz zdecydować co jest ważniejsze

> Jakub Kołodziejczyk

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET s.c. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...