Re: 3DNOW-CIEKAWE WNIOSKI

Autor: T.Zon (zonzi_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 12:39:44 MET DST

aggii <robertzc_at_friko2.onet.pl> napisał(a) w artykule
<705qif$f2b$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

> a mi dostala sie siodemka (64Mb), ale np na plycie FIC VA-503+ nie
oplaca
> sie inwestowac w drogie pamieci ,zwykle simy powinny wystarczyc poniewaz
> wszystko i tak buferowane jest przez cache L2 1Mb,
> w Quaku 3,17 3Dow,GL mam 29.7 fps na sprzecie
:STBvelocity(rivaZX),8Mb,
> AMD3DNOW 300_at_350 (nie wiem dlaczego ale 3x112 nie chce isc )64 Mb RAM
7ns

Nie chce isc bo IMHO te pamieci to prawdopodobnie LGS ktore nie sa 7ns.
Albo Twoj dysk nie wytrzymuje albo K6-2 itp. Mozesz sprawdzic ustawiajac
pamieci na cz. AGP i zwalniajac dysk na PIO 3. Jak wtedy Ci nie pojdzie to
moze podniesc napiecie do 2.3 ?

> mam pytanie:
> 1czyoplaca sie zrobic upgrade biposu plyty (czy nie uszkodze plyty?)
Jak flashujesz z dyskietki i robisz to zgodnie z instrukcja to nie ma
prawa nic sie stac. A oplaca sie jezeli chcesz zlikwidowac calkiem pokazna
liczbe bledow. Polecam www.fic.com.tw

> 2 czym rozni sie rivaZX od zwyklej rivy?

Iloscia pamieci.(ZX - 8MB)

Pozdr

ZoNzi at friko3.onet.pl
"The CORE... EAT THE CORE... You don't just throw
an apple away in a cruiser in deep space; you eat the Core!!!!"