Re: Notebook ARCHE

Autor: Mateusz (Firm_at_no_firm.com)
Data: Thu 15 Oct 1998 - 21:14:42 MET DST

>Może karta sieciowa na skrętkę ?

Nie, obok jest ikonka telefonu. Mam dostep do starego notebook'a 386 z wew.
modemem, ale posiada on opcje uaktywnienia go w BIOSie i dwa gniazdka
przylaczeniowe, a ten nic w BIOS i tylko jedno gniazdko.

PS. Wciaz szukam instrukcji do tego notebooka lub adresu www. producenta
(nie moge natrafic na zaden slad, jedynie co znalazlem to, ze ARCHE byl na 5
miejscu co do wielkosci udzialu w rynku w 1995r. w Polsce, wiec chyba jakis
slad po nim pozostal?)

Mateo