Re: ceny voodoo2

Autor: tori_at_bialystok.tpsa.pl)
Data: Thu 15 Oct 1998 - 20:16:30 MET DST

witam !

Peter wrote:

> Nie, tyle kosztuje własnie APAC na voodoo 2, 12 MB. Dokładnie to 560
> PLN. W sobotę będe mógł przetestować owš kartę więc napiszę co jest
> warta.
> BTW: Karta APAC na voodoo 1 była jednym z najlepszych klonów DM.
>
> Peter

Thanx - BTW nie zajarzylem textu... tam jest jakis Moster 2 12 MB za 620,-
Ludzie czasami urywaja znaczki, ze czasami mozna sie walnac.

O.K. Przetestuj i opisz wyniki. Przyda sie dla ludzi.
A ja - no coz... kupilem DM II 8MB bo mnie na tansza nie bylo jednak stac
;)
Mimo wszystko taka polityka ma zalete - niski wspolczynnik problemow :-D

bye, bye...

tOri