ceny voodoo2

Autor: Ma'Lou (malou_at_strefa.com)
Data: Thu 15 Oct 1998 - 20:35:25 MET DST

Witam !!
Mam zamiar kupic voodoo2, ale mam pewien problem.
U mnie w miescie (Torun) Monstery 2 12 MB kosztuja ponad 900 zl.
Moglbym kupic APAC V2 12 MB, ktory jest po 562 zl, ale nie wiem czy warto
???

Na cenniku z Wroclawskiej gieldy jest Moster 2 12 MB za 620 zl. Niestety na
gielde nie mam czasu sie wybrac. Moze zna ktos z Was jakas firme sprzedajaca
wysylkowo karty na voodoo2 (chodzi mi o karty dobrej jakosci) w cenie
zblizonej do tej z gieldy ???

A i jeszcze jedno. Czy warto teraz kupowac voodoo2 czy moze poczekac troche
na spadek cen ???