Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Thu 15 Oct 1998 - 17:14:34 MET DST

                 "Baśka" <bev2_at_polbox.com>
                  wRoTe iN pl.comp.pecet:

>slabo mi sie robi jak to czytam... nowy slodowy ma racje. a wy zachowujecie
>sie jak ekipa z optimusa. sama tak sobie ostatnio "naprawilam" wieze... i
>dziala!!!

ROTFL!!!
pewno... najlepszym sposobem naprawiania sprzetu
komputerowego/hardware/AGD jest zdrowy kopniak w obudowę, ewentualnie
dwa zrzuty z pierwszego piętra prosto na betonową posadzkę tudzież
pokręcenie sobie 'na oko i czucie' śrubkami... - a nóż widelec się
uda. to jest właśnie naprawianie na oko. :)
mój dziadek też tak naprawia radio jak przestaje mu grać.

>wiec zamknijcie sie wreszcie, bo to smieszne zeby tacy "specjalisci" bali
>sie cd-ka otworzyc...
>
>poza tym xyl nie dlubie sie "tu i tam" tylko tam gdzie trzeba. ale to juz
>chyba dla ciebie wyzsza szkola jazdy

specjalistka? rzeczywiście Xylodus w Twoim cieniu wymięka. :)

>"
>
>hle, hle....

na czucie i oko to chłop w szpitalu umarł.

>panie Talajczyk smiej sie pan z siebie, bo to powyzej to szczera prawda.

i co na tym kończy się pani wydumana z nieba teoria???
znowu przypomina mi się wiele motywów z filmów jak pan siedzący przed
wadliwie działającym telewizorem naprawia go zdrowym kopniakiem, albo
uderzeniem piąchy w obudowę - to jest właśnie naprawianie na oko, albo
(jak ktoś tu już powiedział czucie - heh).

>moze mi pan przyslac ten zepsuty cdrom,

niestety miła pani ten rozregulowany cdrom powędrował do mojego kumpla
któremu padł silnik w tym samym modelu toshiby. ale jeżęli nawet
dzisiaj miałbym ten napęd u siebie to nie ryzykowałbym przesyłania go
szanownej pani, tylko dlatego, żebyś mogła sobie w niego powbijać
śrubokręt i pokręcić śrubkami - wolałbym już te 30PLN za jakie (w
takim to stanie w jakim się znajdował) go sprzedałem.

>jesli to tylko "rozregulowana
>glowica" (ale tu sie panu cos chyba pomieszalo, mala podpowiedz:
>rozregulowana optyka), to bedzie dzialal.

jeżeli nie widzisz tutaj związku to chyba jesteś blondynką - no...
chyba, ze lubisz się czepiać szczegółów?
tymczasem sprawdź, czy czasem Twoja wierza nie potrzebuje ponownej
naprawy w postaci wymierzonego zdrowego kopa w miejsce między
CDodtwarzaczem a Deck'iem. :)

                    pozdrowionka...
                             Tałajczyk Piotr..........Cz-wa
                             email:.........piotrtal_at_promail.pl