Re: HP czy LEXMARK

Autor: !!! --ABORYGEN-- !!! (aborygen_at_kki.net.pl)
Data: Thu 15 Oct 1998 - 15:23:44 MET DST

Nie do konca prawda mialem lex 1020 dwie wersje i ta nowsza niestety nie
drukowala pod dosem, byl program do obslugi dosa ale nie dzialal ze starszej
wersji druk tez nie dzialal, mimo ze byla obsluga dosu w windowsowskim
programie od drukarki, natomiast ten starszy model drukowal bez mniejszych
problemow. Z zewnatrz te drukarki niczym sie nie roznily poza
oprogramowaniem.