Odp: Re: -CD-ROM samsung X24

Autor: klosz_at_prokom.pl
Data: Thu 15 Oct 1998 - 14:22:12 MET DST

Sebastian Grzanowicz <seboace_at_mail.gwl.koszalin.tpnet.pl> na 98-10-15
13:02:08

Proszę o odpowiedź do pecet_at_man.lodz.pl

Do: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
cc: (bcc: Zbigniew Kłos/ŁÓDŹ/PROKOM/PL)
Temat: Re: -CD-ROM samsung X24

Cros over wrote:

> Mialem LGX24 ale sie walnal i wymienili mi na smasunga tylko niewiem
> dllaczego tak wolno zgrywa tracki ( ok1,5-2.0X) pionner X32 siegal X10!!!
> I niewiem dlaczego jak sie kalibruje to stuka - choc bardzo cicho (trzeba
> ucho przylozyc!
>
> Czekam na opinie od posiadaczy!!
>
> Pozdrawiam
>mam taki sam problem ze zgrywaniem
Ja tez mialem Samsunga 24x (sprzedawanego jako Creative ale to byl
SCR2431E) i tez zrcucal gora 1x.

>poza tym to stukanie wcale nie juaest takie cihch
Wlasnie - slychac je bylo b. dobrze

>a jak zgrywam sectorosynchronizacj9 to prjdkosf czasami spada X0,3 to
>juz wtedy totalna kljska
>ten typ tak chyba ma
Moj mial tak samo wiec chyba jest jak mowisz.

>najbardziej jednak mnie wkurza jak odpalam jakis program z cd a akurat
>cd robil sobie przerwe na odpoczynek ;-) wtedy szmaciarz odpala sij
>dopiero po kilkunastu kilkudziesijciu sek i dopiero mogj co zrobif
Moj mial tak samo... Pomagalo wylaczenie zeby odpoczal... Potem bylo troche
dobrze po czym zaczynal sobie robic przerwy przy np. kopiowaniu. 5, 10, 15
sek W koncu minuta...
W koncu w ogole nie chcial nic czytac.
A wtedy ja go zanioslem do reklamacji. Jak uslyszeli co sie z nim dzieje to
sie spytali czy to Creative (czyli Samsung). Jak powiedzialem, ze tak to
nie chcieli go nawet brac do naprawy tylko od razu wymienili na inny
(dostalem Mitsumi i bylo OK - ale juz go nie mam).
Wniosek z tego ww. problemy to w nich codziennosc.

>w sumie zewszystkich cd jakie mia3em jedynie teac nie sprawia3 mi
>zadnych k3opotsw ale ta jego cieniutka taca na kompakt doprowadza3a mnie
>do sza3u
Ja mam teraz Pioneera 32x (tego slot-in). Tez sie nie moge przyczepic.
Audio zrzuca okolo 10x.

>poza tym pierdzielony samsung robi staszne b3edy m,a jak9 dziwn9
>korekcjj. Ps

niej po zgraniu jak tego s3ucham to szlak mnie trafia
>:-((((
Tak, mimo, ze zgrywal powoli to potem i tak byly trzaski.

>3m sie

Zbyszek Klos
klosz_at_prokom.pl