Re: Kieszenie Optimusa

Autor: Michał Rudewicz (michal_rudewicz_at_bigfoot.com)
Data: Thu 15 Oct 1998 - 11:18:52 MET DST

Tomasz Jarnot napisał w wiadomości: ...
>Informacja dla uzytkownikow w/w kieszeni - dosc istotna IMHO. Otoz
>najnowsze kieszenie tego typu maja NIEZGODNE WYPROWADZENIE ZASILANIA na
>zlacze kieszeni w stosunku do starszych modeli. Fizycznie kieszenie do
>siebie pasuja - znaczy sie da sie starszy model wlozyc w nowe "sanki". Ale
>po odpaleniu efekty moga byc rozne - mi udalo sie spalic wylacznie uklady
>na plytce w samej kieszeni, dysk ocalal...
>
>************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
> Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699
>
> TELNET IN PEACE ...
> [...]

Kiedyć uzyskałem podobny efekt wkładając szufladę do gniazda innej kieszeni.
Poszedł z dymem tranzystor odcinający zasilanie przy otwarciu zamka.
Ponieważ nie zamierzałem wyjmować, ani wkładać dysku "na gorąco", zwarłem go
i kieszeń ta służy mi już kilka lat bez problemów.

Pozdrawiam,

Michał
Michał Rudewicz michal_rudewicz_at_bigfoot.com tel./faks:(0 22) 813 77 92
Little Shark, 09-320 Bieżuń, ul. Zamoyskiego 18 tel.:(0 602) 799 257