Re: Mecz POLSKA - LUKSEMBURG (NTG)

Autor: Harry (gjedrasi_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 15 Oct 1998 - 10:31:54 MET DST

Bob Kovic napisał(a) w wiadomości: ...
>Cwaniaki z was wszystkich czy poprostu banda tważowców z którymi nikt nie
>gada oprócz kolesi z grupy , myślicie że jak pokażecie że macie ojczyznę w
>dupie to będą was uważać za twardzieli ?

Facet, gdybym chcial znac wynik meczu Polska - Zjednoczone Emiraty Arabskie,
to bym sobie poszukal w gazetach.
W tej grupie jestem z _ZUPELNIE_INNEGO_POWODU_ (i nie tylko zreszta ja).

A poza tym kto powiedzial, ze "mam ojczyzne w dupie" i ze chce byc uwazany
za twardziela?

pozdrawiam
Harry

  Grzegorz Jedrasik