Off topic: F-16 Bylo :Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 12:47:44 MET DST

[Turbina wessala...]
>zadowolony, bo wiem, ze mi nagle nie padnie. W koncu Toshiba bardziej
>chyba dba o swoje wyroby i dopracowuje wszystkie technologie niz np.
>CyberDrive made in kozia_wolka. Gdyby tak mozna bylo sobie w domu dlubac,
>to bym sobie w garazu zmontowal F-16 z silnika od kosiarki. Nie na darmo

A propos F-16 z garazu, przypomnial mi sie motyw, o ktorym gdzies
jakis czas temu przeczytalem. Otoz jest gdzies takie wyspiarskie
plemie, ktore siedzi na terenach bogatych w jakis tam bardzo rzadki i
drogi mineral. Nic nie robia, tylko zgarniaja ciezka forse za prawa do
wydobycia od firm wydobywczych i wyleguja sie przed trawianymi
chalupinami. Ich sasiedzi z wyspy juz takiego szczescia nie maja, a
mowiac scislej maja gowno, wiec nic dziwnego, ze chca im te tereny
odebrac. Czyli wojenka. Ci bogaci poradzili sie kogos tam, jaka jest
najlepsza bron, no i dostali odpowiedz, ze F-16. Wiec zakupili tuzin.
Po paru tygodniach jeszcze jeden, i jeszcze jeden... Wic polegal na
tym, ze nie kupowali nic poza tym: ani rakiet, ani amunicji do
dzialek, ani nawet paliwa! Intrygujace, nie? Wiec razem z kolejnym
transportem "ptaszkow" polecial na wyspy przedstawiciel firmy. Wrocil
po tygodniu _zdruzgotany_. Otoz ci Papuasi czy jak ich tam zwal
uzywali tych samolotow przy kazdej okazji, ale JAK uzywali! Wtaczali
te nieszczesne maszyny na wzgorza okalajace wioski przeciwnika, a
potem _spuszczali_ je we wlasciwym kierunku. Przedstawiciel firmy
plakal rzewnymi lzami, jak opowiadal o zderzeniu mysliwca za 30
milionow dolcow z paroma chatkami z trawy...
I to tyle milego (mam nadzieje) przerywnika...

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--