Re: która nagrywarka ? (tańsza nagrywarka)

Autor: qba (qbavsop_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 21:02:49 MET DST

Pochodziłem trochę po firmach i znalazłem w kilku cennkach tę nagrywarkę
Mitsumi, ale niestety TYLKO w cennikach (ponieważ na skladzie jej nie
mieli). W jednej firmie nawet mi pewien pan odradzal kupno na razie
nagrywarki, ponieważ powiedział że DVD zdobywa rynek i ceny nagrywarek
polecą gwałtownie w dół. czy to możliwe w niedalekiej przyszłości ?

--
qba
uin 6227362