NTG: OpenGL na Viperze V330

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 20:22:54 MET DST


Hi,

On Tue, 13 Oct 1998 15:31:30 +0200, "AMIGO" <amigo_at_dom.vr.pl> wrote:

>Czy komus udalo sie zmusic Quake'a 2 do wspolpracy z OpenGL na mojej karcie?
>Unreal chodzi na OpenGL'u, ale tylko w okienku. Po wybranui opcji fullscreen
>jest 0,2 FPS !

Mi. I to na pececie. Tylko, że pod Windows NT 4.0.

--
Pozdrowienia,
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_iname.com           |
|                 |  http://friko.onet.pl/ka/lizard/   |
|                 |  WinNT FAQ: http://nt.faq.net.pl/  |
\. Microsoft still improves its programs. Bugs too... ./


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:43:20 MET DST