Win95 & Hercules

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 17:08:07 MET DST

Witam.

Mam pytanie.
Dostalem w prezencie karte graficzna Hercules.
Chce ja wlozyc zeby pod Borlandowskimi narzedziami moc uzywac dwoch monitorow.
Ale meczy mnie inne pytanie:
Czy Windows95 w jakis sposob ta karte beda widzialy czy tylko jako nieznane
urzadzenie ??
Jesli moga ja widziec jako druga karte graficzna to jak toto ustawic ???

Czy w Windzie mozna wykorzystac drugi monitor ??

--
       Slawomir Sidor  |  cwaniak_at_kis.p.lodz.pl  |  tel. 601 ALEKSA