Pytanie zwiazane z zasilaniem w ATX

Autor: Grzegorz Tomczyk (gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 14:14:52 MET DST

Czesc

Nurtuje mnie jeden problem.
Posiadam komputer Pentium 266 Celeron w obudowie ATX.
W momencie zakonczenia pracy w srodowisku Windows
(Start->Zamknij system) komputer sam sie wylacza.

Przycisk ktory mam na obudowie komputera sluzy do wlaczania
go. Natomiast po wlaczeniu wcisniecie go powoduje
wylaczenie monitora ale sam komputer wciaz pracuje
(ot chociazby slychac zasilacz).
Dosc czesto pracuje w srodowisku dosowym.
Gdy wtedy chce zakonczyc prace nie moge wylaczyc komputera.

Wylacznik na obudowie starego komputera wlaczal go i wylaczal.
Natomiast nowy komputer potrafi sie tylko wlaczac.

Mysle sobie ze skoro Windows na zakonczenie pracy
wylacza moj komputer calkowicie to moze ktos zna sposob
na dokonywanie tego w srodowisku dosowym.
Moze istnieje jakis program ktory to robi?

Mam goraca prosbe do tych ktorzy spotkali sie z tym
problemem lub wiedza jak jemu zaradzic.

Odpiszcie na moj prywatny e-mail

Z gory dziekuje

Grzesiek