Monitory,procki

Autor: Jacek Grzelak (grzel_at_alfa1.it.pw.edu.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 12:39:45 MET DST

Slyszalem, ze selery 266 daja sie ladnie krecic, ale jezeli sa z serii
L2QG i sa na plycie ASUS P2B. Jakby mi ktos napisal cos wiecej o tym, to
bym sie nie pogniewal.
Niech mi ktos napisze, jezeli slyszal cos zlego o monitorach Daytek 17",
bo chce sobie taki sprawic (atrakcyjna cena, na papierze osiagi wygladaja
w normie, ale bez bajerow).
Bede bardzo wdzieczny za wszystkie uwagi przyslane na:
grzel_at_alfa1.it.pw.edu.pl