Gdzie dysk z 2,3-letnią gwarancją?

Autor: Tomasz Lisowski (tlis_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 10:36:56 MET DST

Cześć!
Mam ochotę na dysk twardy rzędu 6,4 GB (powiedzmy do 8,4 GB), ale wszędzie
gdzie pytałem (w Szczecinie, gdzie mieszkam), proponowano mi gwarancję 12
miesięcy. Jedynie w jednym ze sklepów były dyski Caviar z dwuletnią
gwarancją (ale niezbyt atrakcyjną ceną) oraz dyski Samsunga z 3-letnią
gwarancją (nic o nich nie wiem, czyli raczej nie mam zaufania).

Czy jest ktoś w Szczecinie, kto sprzedałby mi za rozsądną cenę dysk IBM (lub
może Fujitsu) z przynajmniej 3-letnią gwarancją? Ewentualne propozycje
proszę na priva.

Z góry dziękuję za informację.

Tomasz Lisowski
tlis_at_friko.sos.com.pl