Re: HP czy LEXMARK

Autor: Bartłomiej Dziedzic (barool_at_friko5.onet.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 09:21:19 MET DST

Witam
Ja mam Hp 600 od trzech lat i jest super.
Znajomi maja nowsze modele i sobie chwalą.
W zasadzie nie znam nikogo kto by nażekał na złą jakość wydruków i
awaryjność HP.
O lexmarkach nasłuchałem się trochę ale osobiście sądzę że też nie są złe.
nie mnij jednak gdybym miał wybierać a miałbym na tyle kasy by kupić Hp to
bym kupił.

PS Zdaje się że Hp 690 to jest ostatni model którym ma jeszcze oficjalnie
możliwość druku pod DOS'em.

Karol Bańbuła napisał(a) w wiadomości: <701gj3$12o$1_at_rekin.onet.pl>...