A-ATREND ATC 6220 a Win'98 (kontrolery hdd)

Autor: Jastrzębowski (jastrzebowski_at_verso.olsztyn.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 07:15:51 MET DST

Mam pc w nastepujacej konfiguracji (skrotowo)
A-trend atc 6220 (BX) , 98 mb ram, na pierwszym kontrolerze
hdd seagate 4,3 i cd LG 32, na drugim kontrolerze CDR-W philips
i ZIP atapi, sb64, STB128.
Moj problem polega na tym,ze nie moglem zainstalowac sterownikow
do kontrolera hdd pod windows'95 , ktore dolaczone byly razem z
plyta glowna (pojawial sie blad ochrony windows, zanim uruchomil sie tryb
graficzny) a ja musialem pracowac ze standardowymi sterownikami od win95.
Jednakze przy pierwszym wlaczeniu komputera kazdego dnia, nie byl wydoczny
naped ZIP, pomimo iz
w spisie napedow ("w ramce" przy uruchamianiu komputera) byl on widoczny. Po
ponownym uruchomieniu komputera naped byl widoczny.
Przy probie zainstalowania win'98 (czystego nie zadnego upgrade) windows nie
uruchamial sie w trybie graficznym-zawieszal sie tuz przed wejsciem do
niego. Doszedlem do tego iz wina za to obarczone sa sterowniki do kontrolera
hdd. W wyniku duzego nakladu pracy udalo mi sie (cudem) odpalic pierwszy z
kontrolerow
hdd, natomiast drugi jest martwy, pomimo tego, ze w manadzerze urzadzen
wszystkie urzadzenia nie maja konfliktu zasobow.
W zwiazku z tym prosze o pomoc i jakiekolwiek rady na ten temat. Prosze
takze o sterowniki kontrolera hdd do mojej plyty pod win'98
o ile takowe intnieja.

jastrzebowski_at_verso.olsztyn.pl