Re: SB Vibra i Win95 :)

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 01:19:07 MET DST

Piotr Chodorowski napisał(a) w wiadomości:
<6vu13t$kqf$2_at_sunsite.icm.edu.pl>...
|Tez mam pytanie dotyczace VIBRY.
|Mam te nieszczesne cudo tyle ze w wersji z radiem i jego wlasnie
dotyczy
|moje pytanie - jak oprogramowac to radyjko (strojenie itp).
Dostarczony z
|karta RadioACTIV jest ok, ale dziala tylko pod M$ Win.

Też już o to pytałem, ale bez odzewu. BTW firma Mediaforte (autorzy
RadioACTIV'a i zdaje się tego chipa radiowego) odmówiła udzielenia
jakichkolwiek informacji, zasłaniając się umową z Creative Tech. Ci
zaś nie udzielili żadnych informacji, bo rzekomo ich nie mają. Mało
tego, Mediaforte twierdzi, że ta karta jest przeznaczona dla
środowiska Windows i w innym nie będzie pracować!!!??? Napisałem im co
o nich myślę. ;-)
Może trzeba napisać do gościa, który stworzył shareware'owy programik
FM Box (taki programik podobny do RadioACTIV, tylko ciut lepszy i
obsługujący także inne karty z radiem).

FMBox home page:
 http://www.algonet.se/~aarto/fmbox

Author:
 Aarto Reponen (aarto_at_algonet.se)
 http://www.algonet.se/~aarto

Jesli zechcesz coś od niego wyciągnąć i Ci się uda, to też chętnie
skorzystam. Sam nie próbowałem, więc nie wiem czy gość się zgodzi.

|A tak na marginesie tonow niskich i wysokich - z tego co zauwazylem
wszelkie
|oprogramowanie wykrywa w VIBR'ze regulacje tonow

Tzn. jakie oprogramowanie?

--
+- Krzysztof Czurylo                                             -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+