RE: Drgania przyprawiaja mnie o drgawki

Autor: Admin (admin_at_pslweb.com)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 22:59:29 MET DST

REMOVE PsL from your mailing list!
----------
From: Bartek G. aka Golab[SMTP:golab_at_bigfoot.com]
Sent: Tuesday, October 13, 1998 5:22 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Drgania przyprawiaja mnie o drgawki

Cześć,

Proszę o radę. Od pewnego czasu zauważyłem że obraz na moim monitorze
stale drga - porusza się minimalnie w górę i w dół. Jest to cholernie
męczące gdy się dłużej siedzi przed komputerem a domyślam się, że nie
jest to także balsam dla moich oczu. Czy jest na to jakaś rada?

Mam monitor Highscreen MS 1455M (14") i kartę graficzną Sis 5597 (4
mb) oraz Win95. Jeżeli ktoś na podstawie tych kilku informacji jest w
stanie mi pomóc bardzo proszę o emaila: golab_at_bigfoot.com . Jeżeli do
diagnozy potrzebne są jeszcze jakieś dodatkowe informacje, udzielę ich
też mailem.

Pozdrawiam i z góry dziękuję,

Gołąb

P.S. Bardzo proszę o jakąś tańszą radę niż np. "zmień monitor na
wyświetlacz LCD".

--
Bartosz Golebiowski aka Golab