Re: Drukarka do nadrukow na koszulkach

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 21:54:30 MET DST

Dnia Tue, 13 Oct 1998 08:53:09 GMT, "GregZiel"
<gregziel_at_katowice.crosswinds.net> napisał:

[...]
>nie testowałem, bo wszelkie eksperymenty finansuję z własnej kieszeni, a
>proste przeliczenie x = (20zł koszulka + 7 zł folia) * liczba eksperymentów
>zmusiło mnie do znacznej redukcji ostatniej zmiennej równania...

Uwaga, bedzie tekst reklamowy! (wybaczcie)

Robimy koszulki z nadrukami. Zaufajcie mi - oglądałem wyniki z różnych
drukarek atramentowych + specjalnych folii i nigdy nie wygladalo to
zbyt pieknie. Jesli cos sie zmieni w tej dziedzinie, to bedzie fajnie,
ale na razie - to juz nie lepiej pojsc do firmy ORFI, Dworzec
Centralny i zrobic sobie koszulke + nadruk B4 (tj. troche wiecej niz
A4) za 24zl brutto? Moze byc na zywo (z kamery), ze zdjecia (potem
kamerą lub skanerem), z dyskietki.
Szczegoly na http://www.orfi.polbox.com...

Jacek Fiok, Warszawa
jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 --- Overclocking? Have fan! ---