Kup pan domene (chleb dla konia) ...

Autor: --=..JozephŽ..=-- (grzesiek_at_vc.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 21:19:15 MET DST

Witam,

Od paru tygodni walcze o sponsora , ktory moglby pomoc w rozwoju mojej
strony i wykupil by mi w ramach sponsoringu jakas sensowna domene ...

I co sie okazuje , mailuje do wielu film i list formuluje identycznie:

"Jestem ten i ten czlowiek , robie to i to od dwoch miesiecy ,
niestety bez wiekszych sukcesow i tu jest prosba do waszej kochanej
firmy ... prosze o rozpatrzenie mojej prosby z gory dziekije"

I tak "chodze" od firmy do firmy z zapytaniem o wykupienie domeny i
jeszcze na 14 firm nikt nie odpowiedzial :o , czyzby oni nie czytali
listow , po co sa te konta ???

Czuje sie jak facet z jakiegos filmu chodzacy od domu do domu i
mowiacy:

"Kupie stary chleb dla konia ..."

Mowie wam jak trudno jest cos osiagnac ...

Streszczeniem tego listu moze byc tylko:
"Life is Brutal , a lot of zasadzkas and sometimes kopas dupas" :(((

Byc moze ten post przeczyta ktos , kto mial podobne problemy i mi
doradzi jak pisac takie listy i do kogo sie zglosic ?

Uswiadomiony na temat zycia koncze ten list ... jednak wiara moze
czynic cuda , wiec nie ustaje w poszukiwaniach !!!

Gleboko (jeszcze) wierzacy :) Greg,

<--- Pozdrowienia / Best Regards --->

name:______JozephŽ________webdesign__&__graffiti_________
mail:_______________ mailto:jozeph_at_vc.pl _________________