Re: Krecenie 233MMX na 292MHz - jakie napiecie ?

Autor: tor_at_bialystok.tpsa.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 20:06:56 MET DST

Witam !!!

Marek Marciszewski wrote:

> Ramon Dustet napisał(a) w wiadomości:
> <36238B37.35AAD6B0_at_mail.accent.com.pl>...
> pracy
> 233MMX
> >

> Posiadam Pentium MMX 166 Mhz na plycie Asus tx97e.
> Od ponad roku pracuje stabilnie na 292 Mhz
> (win95, win98, win nt)
> Aha! ..zapomnialem dodac napiecie procka 2,8V
> temperatura 59-61C
>
> zdziwiony? :-)
>
> Marek Marciszewski

Chlopie!!! Masz szczescie bo sie po prostu zalapales na starsza 166-ke :D
Nie jestem zdziwiony. To jest NORMALNE dla tych akurat procesorow.
Dlaczego??? NIE WIEM :(
Kumpel sobie tez tak podkrecal ale znajac efekty fizyczne takich poczynan
( szybkie przepracowanie struktury wewnatrzukladowej ) obnizyl sobie do 233
i ma spokoj. Predzej mu sie teraz procesor zestarzeje niz zniszczy :)

Pozdrawiam

tOri