RE: C300A - wrazenia REMOVE

Autor: Admin (admin_at_pslweb.com)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 17:47:33 MET DST


Your email has been misdirected. Please REMOVE pslweb.com from your mailing list.

Regards,
PsL Order Department

----------
From: Piotr Sobczak[SMTP:piotrs_at_tch.com.pl]
Sent: Tuesday, October 13, 1998 12:24 PM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: C300A - wrazenia

Jacek Fiok napisal (-a) :
>
> [...]
> > > Nie wiem, czy jest mozliwe, ze nie dziala mi AGP 2x texturing albo co?
> > > To mialoby rosnace znaczenie ze zwiekszajaca sie iloscia textur w
> > > grach - a wiec nie zmienialoby wiele w q1, wiecej w q2 i najwiecej w
> > > Unrealu...
> >
> >Matrox zrobil tak driverki od wersji 4.11 w gore, ze jak ustawisz szyne
> >systemowa na co innego niz 66/100 MHz to G200 przelacza sie w tryb AGP 1x.
> >AGP dla G200 musi byc 66 MHz (w trybie AGP 2x daje to 133 MHz), prawdopodobnie
> >zabezpieczenie to ma ratowac sam chip przed przegrzaniem w trybie AGP 2x i
> >wyzszych czestotliwosciach magistrali AGP.
>
> Wow, moje podejrzenia okazaly sie strzalem w dziesiatke! :)))
> Nastepne nasuwajace sie pytanie brzmi zatem: czy mozna jakos obejsc te
> blokade do AGPx1?

To jest blokada programowa (w starych driverach jej nie bylo) wiec zapewne
za pomoca innego softu mozna to obejsc. Trzeba tylko poczekac az ktos
splodzi ten "inny" soft... choc wolalbym nie spalic mojego G200.
 
> A wracajac do tematu fps w GLQ2 - macie moze jakies pomysly, czemu w
> benchmarkach na zachodnich site'ach dla komputerow tej klasy podaja
> 39+ fps, a ja mam tylko 32+? W sumie nie jest to moze jakos strasznie
> istotne, ale juz z czystej ciekawosci. Bo nie wydaje mi sie, zeby byla
> to wina 128kB L2 cache zamiast 512 w normalnym P2.

A dlaczego nie, to wszystko zalezy od konfiguracji sprzetu (np ustawienia w
BIOSie, mozna tak roznie ustawic plyte od ustawien defaultowych, ze testy 3D
bede wychodzily szybciej, trzeba experymentowac) i softu (wersji driverow).

Piotrek




To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:42:54 MET DST