RE: C300A - wrazenia

Autor: Admin (admin_at_pslweb.com)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 17:42:25 MET DST


Your email has been misdirected. Please REMOVE pslweb.com from your mailing list.

Regards,
PsL Order Department

----------
From: Jacek Fiok[SMTP:jfiok_at_kki.net.pl]
Sent: Tuesday, October 13, 1998 11:48 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: C300A - wrazenia

Dnia 12 Oct 1998 16:29:44 +0200, piotrs_at_tch.com.pl (Piotr Sobczak)
napisał:

[...]
> > Nie wiem, czy jest mozliwe, ze nie dziala mi AGP 2x texturing albo co?
> > To mialoby rosnace znaczenie ze zwiekszajaca sie iloscia textur w
> > grach - a wiec nie zmienialoby wiele w q1, wiecej w q2 i najwiecej w
> > Unrealu...
>
>Matrox zrobil tak driverki od wersji 4.11 w gore, ze jak ustawisz szyne
>systemowa na co innego niz 66/100 MHz to G200 przelacza sie w tryb AGP 1x.
>AGP dla G200 musi byc 66 MHz (w trybie AGP 2x daje to 133 MHz), prawdopodobnie
>zabezpieczenie to ma ratowac sam chip przed przegrzaniem w trybie AGP 2x i
>wyzszych czestotliwosciach magistrali AGP.

Wow, moje podejrzenia okazaly sie strzalem w dziesiatke! :)))
Nastepne nasuwajace sie pytanie brzmi zatem: czy mozna jakos obejsc te
blokade do AGPx1?

A wracajac do tematu fps w GLQ2 - macie moze jakies pomysly, czemu w
benchmarkach na zachodnich site'ach dla komputerow tej klasy podaja
39+ fps, a ja mam tylko 32+? W sumie nie jest to moze jakos strasznie
istotne, ale juz z czystej ciekawosci. Bo nie wydaje mi sie, zeby byla
to wina 128kB L2 cache zamiast 512 w normalnym P2.

________________________________________________
Jacek Fiok, Warszawa
jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 --- Overclocking? Have fan! ---




To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:42:53 MET DST