Re: Krecenie 233MMX na 292MHz - jakie napiecie ?

Autor: Slawek Wegorzewski (wegorzewski_at_microsystems.com.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 17:46:53 MET DST

Xylodius wrote:

> Zapomnialem dodac - jakie napiecie mam prockowi ustawic ?

Ja tez kiedys podkrecalem 233 MMX i oto moje spostrzezenia:

- jak ustawisz wyzsze napiecie to latwiej podkrecisz procesor (wiekszy
odstep miedzy stanem niskim a wysokim sygnalow), ale bedzie sie on
bardziej grzal i po 2-3 minutach system sie wykrzaczy.
- jak dasz nizsze napiecie to procek bedzie chlodniejszy i bedzie
chodzil stabilnie, ale nie za duzo da sie podkrecic

I co tu zrobic?

Ja zostawilem napiecie w spokoju i zmienilem pamiec na szybsza -
pomoglo.

--
Sławomir Węgorzewski
slawekw_at_microsystems.com.pl