Re: Czary z mleka

Autor: Kowalski Robert (robek_at_packplast.com.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 09:50:50 MET DST

Adam Kazmierski napisał(a) w wiadomości: <3623032E.8340318A_at_swk.med.pl>...

>hehehe ... od kiedy to OBUDOWA daje napiecie ?! Chyba Ci chodzilo o
zasilacz ...

No to chyba oczywiste.

>Raczej plyta glowna z WinGroza ...

Może się źle wyraziłem. Nie startuje komputer! Nawet nie piśnie. Palą się
tylko diody od Power, HDD i Turbo ale nawet BIOS się nie uruchamia (w BIOSie
ustawione jest "immediate power down" a wyłączenie następuje po 4 sekundach
trzymania power, kiedy BIOS się załaduje to wyłaczenie następuje
natychmiast).
Widzisz więc że system operacyjny nie ma tu znaczenia.

--
Robert Kowalski
ICQ UIN:7112656