co z kartą

Autor: Marcin Nawrocki (manaw_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 09:28:58 MET DST

Majstrowałem przy ustawieniach awe64 (irq, dma i inne) , aż przypadkowo
udało mi się włączyć efekt Reverb (echo) w czasie rzeczywistym, tj. dodawane
było do plików *.wav. Na mikserze pojawił się nowy suwak ustawiania
poziomu Reverb. Teraz po ponownej instalacji Win efekt zniknął. Jak go
przywrócić ?
W programie Aweutil jest jakaś opcja /R:xx, czy o to chodzi ?

Marcin