Re: Samtron 7Ei

Autor: Pszemol (pszemol_at_polbox.com)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 07:39:00 MET DST

>Jest to monitor 17 calowy.
>Moge go miec za 1200 zl. Czy warto?
>Kto z grupowiczow na nim pracuje ?
>Czekam na uwagi.
Nie mam siedemnastki tej firmy. Lecz mija już chyba dziesięć lat jak
kupiłem 14" kolorowego Samtrona do mojej 386stki i do dziś pracuje on z
wyśmienitym kontrastem i bez jednej awarii na komputerze odstąpionym
mojej rodzince. W środku to Samsung - może Samtron to jakaś próba
pożenienia Samsunga z jakimś 'tronem', może Trinitronem? Ten 14"
monitor przeżył kilka generacji paściastych monitorów monoVGA - i nadal
ma lepszy kontrast i czystość kolorów niż niejeden nowy szajs no-name.
Widać firma nie celuje na łatwy, krótkoterminowy zysk lecz zapracowuje
sobie na dobrą markę i długofalowy sukces.
Pszemol