Re: G 200 Matrox

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 13 Oct 1998 - 02:03:50 MET DST

On Mon, 12 Oct 1998 21:38:33 GMT, "PAWEŁ STOLARCZYK"
<paulus_at_waw.pdi.net> wrote:

<CIACH>
>Vindex'ie, a skad masz takie wiadomosci ?

No coz ... Z matrox'a i z Tornado Ci wystarczy? :)

>I co to bedzi eza dekoder? MPEG 2, bo chyba tylko taki wchodzi w gre dla DVD?

Jak slusznie sie domyslasz to Mpeg2 - na razie brak szczegolow wiec
nie wiem czy jest tez dekodowanie AC3

>NIe to ze watpie w to co mowisz, ale sie zainteresowalem twoja wiadomoscia

Generalnie do g200 maja byc dostepne:

-modul DVD,
- modul TVO (wyjscie TV),
- flat panel output (zamiennie z TVO),
- Rainbow Runner Studio

I to jest jeden z powaznych plusow tej karty - mozliwosc taniego
rozszerzenia. Ja napewno zdecyduje sie na RRS - ew. jesli DVD sie
upowszechni rowniez na modul DVD. Znajdzcie mi chodz jedna karte ktora
oferuje takie mozliwosci rozbudowy ...

>PauluS

Pozdrowienia

Vindex