Problem z Outlookiem

Autor: Andrew (5andrzej_at_friko4.onet.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 23:44:45 MET DST

..
Chodzi mi o nastepujaca rzecz.Przykladowo sciagam pl.comp.mail
,pojawiaja mi sie posty ,a obok nich plusiki.Chcac zobaczyc ich zawartosc
musze raz po raz kazdy przegladac,a impulsy bija.
Jak ustawic ,aby po wcisnieciu np.pl.comp.mail Outlook sciagnal mi posty i
ich
zawartosc w plusikach.Tak ,zebym mogl wylaczyc modem i sobie je poogladac.

Z gory dziekuj za informacje.

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl