Re: Problemy z drukarka HP690C .

Autor: Wojciech Jaworski (1jawor_at_srv1.tu.kielce.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 14:50:09 MET DST

> A próbowały te osoby zrobić wyrównanie pojemników z tuszem (jeśli chodzi o
> kolor), lub ustawić drukarkę na jakiejś ciężkiej podstawie (jeśli cz.-b.)?
> HP690c niestety strasznie się trzęsie. Idealna jest dla niej betonowa
> podstawa dla wag analitycznych (poważnie), tylko niestety mało kto
> ma takie coś w domu ;-)

        Wyrownanie pojemnikow - przynajmniej w moim przypadku bo nie wiem
jak u kumpli - nie pomaga. Byc moze jest to wina stabilnosci podloza, na
kttorym stoi drukarka, jak zauwazyles. Stoi sobbie na regale, bo jak byla
na stole to myslalem ze mi stol sie rozpadnie :). Najlepsze stabilne podloze
u mnie to podloga, ale moglbym na nia przez przypadek nadepnac :)).

Wojtek.