Re: sklep komputerowy

Autor: Michas (mcyran_at_friko4.onet.pl)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 22:46:43 MET DST

>Jest np. taki maly sklepik "Anis", ul. Konarskiego 23. Maja tam zupelnie
>tanie czesci, a jakby przyszlo co do czego,
>to wymieniaja sprzet bez gadania. No i gwarancja 12 miechow.
>

>Xylodius

Po pierwsze juz nie maly tylko dosyc duzy, po drugie juz nie na
Konarskiego tylko na Krowoderskiej (zaraz przy alejach...), po trzecie
czesci to maja raczej drogie - ostatnio jak kupowalem plyte p2 i
monitor to kupilem gdzie indziej o 250 PLN taniej niz oni mi "po
znajomosci" oferowali (te same modele). A jak mi sie zjebala plyta
glowna kupiona u nich (Aristo) to po _miesiacu_ wymienili mi z wielka
laska na inna (TopGun) - jeszcze gorsza , bo nie nowa tylko jakas po
naprawie. W sumie wtedy doplacilem i wzialem Asusa, ale jak zobaczylem
ceny tego Asusa gdzie indziej to malo mnie szlag nie trafil -
przeplacilem o 100PLN :( Moge jeszcze dodac ze jezeli spytasz ich o
porade to ze szczeroscia na twarzy wcisna ci najgorszy chalm ktory
wlasnie im nie idzie...
W sumie firme Anis odradzam! Natomiast polecam firme AIR na Dietla -
blisko Krakowskiej - tanio i wszystko da sie zalatwic.

 Michal

PS. Nie pracuje w zadnej z tych firm, natomiast znajomych mam w jednej
i w drugiej.